دکتر رئیسی در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه چهارمحال و بختیاری:

همه مسئولان و مدیران در جمهوری اسلامی مأمور و موظف به اجرای عدالت اداری هستند

رئیس‌جمهور با اشاره به ظرفیت‌های متنوع و فراوان چهارمحال و بختیاری در برابر مشکلات و برخی توسعه‌نیافتگی‌ها گفت: بکارگیری شایسته این ظرفیت‌ها برای رفع نیازهای مردم، وظیفه همه ما و جلوه‌ای از اجرای عدالت است و استفاده صحیح از این ظرفیت‌ها اقدام و تلاش شما مدیران را می‌طلبد.
دکتر سید ابراهیم رئیسی شامگاه پنجشنبه در ادامه برنامه‌های سفر دولت مردمی به استان چهارمحال و بختیاری، در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و فعالان اقتصادی با بیان اینکه همه مسئولان و مدیران در دستگاه‌های مختلف مأمور و موظف به اجرای عدالت اداری هستند، تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران هر مسئول و مدیری مسئول به اجرای عدالت در تخصیص و توزیع منابع و اعتبارات، ‌بکارگیری نیروی انسانی صالح، مورد اعتماد و کارآمد و نظارت بر عملکرد آنان است.
رئیس‌جمهور با تأکید بر اینکه البته اجرای عدالت کار آسانی نیست و باید در این مسیر از خدا مدد گرفت تا به وظیفه خود در اجرای عدالت عمل کرده و به تبعیت از نظر دیگران از عدالت ساقط نشویم، افزود: به‌کار گماردن افراد صالح و کارآمد و بعد نظارت بر حسن عمل آنها جلوه‌ای از عدالت اداری است. همه دستگاه‌ها و بویژه مدیران در این زمینه نقش محوری و برجسته دارند.
دکتر رئیسی با اشاره به اهمیت مدیریت کارآمد در اجرای عدالت اظهار داشت: درست است که اعتبارات و امکانات برای انجام امور لازم است، اما اگر مدیریت عادل و توانمندی بر سر کار نباشد، این امکانات و اعتبارات نیز به شکل صحیح مورد استفاده قرار نگرفته و مشکلات رفع نمی‌شوند.
رئیس‌جمهور در ادامه ظرفیت‌های متنوع و فراوان، چهارمحال و بختیاری را در برابر مشکلات و برخی توسعه‌نیافتگی‌ها مورد اشاره قرار داد و گفت: بکارگیری شایسته این ظرفیت‌ها برای رفع نیازهای مردم، وظیفه همه ما و جلوه‌ای از اجرای عدالت است. استفاده صحیح از این ظرفیت‌ها اقدام و تلاش شما مدیران را می‌طلبد، همانگونه که با تلاش شما مصوبات سفر اول دولت مردمی به این استان در حد قابل قبولی اجرایی شده است و با همت شما گام‌های بلندتری نیز در مسیر توسعه استان می‌توان برداشت. دکتر رئیسی با بیان اینکه همه ما در روز حساب به نسبت توانمندی‌ها و ظرفیت‌های در اختیارمان مورد سؤال قرار می‌گیریم و نه صرفاً بر اساس آنچه انجام داده‌ایم، خاطرنشان کرد: همه تلاش خود را با جدیت برای بهره‌گیری از ظرفیت‌ها در راستای رفع مشکلات مردم بکار بگیرید.
جستجو
آرشیو تاریخی