کاهش بیش از ۱۸ هزار واحدی شاخص کل بورس

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روزشنبه بازار سهام، با ۱۸ هزار و ۵۱۷ واحد کاهش معادل ۸۹ صدم درصد به دو میلیون و ۶۰ هزار و ۲۲ واحد رسید.شاخص هم وزن نیز با ۶ هزار و ۲۲۷ واحد کاهش معادل ۸۶ صدم درصد در محدوده ۷۲۱ هزار و ۴۰۱ واحد قرار گرفت.
نماد‌های فولاد، شپنا، شتران، وبملت، شستا، فارس و کچاد از نماد‌های تأثیر‌گذار منفی بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد‌های سدشت، سیدکو و سصف‌ها با تأثیر مثبت از کاهش بیشتر شاخص کل ممانعت کرد.نماد‌های وبملت، داتام، فولاد، شستا، خساپا، شتران و ثشاهد هم از نماد‌های پرتراکنش بر بازار سهام بودند. شاخص کل فرابورس نیز با ۲۵۱ واحد کاهش به عدد ۲۴ هزار و ۶۱۷ واحد رسید.نماد‌های بپاس، آریا، هرمز، خاور، شگویا، فصبا و وسپهر از نماد‌های با تأثیر منفی و نماد‌های شپاس، حخزر، بگیلان و تلیسه از نماد‌های با تأثیر مثبت بر بازار فرابورس بودند.
بازار سهام شاهد ۱۳۵ نماد مثبت برابر ۶۴۶ نماد منفی بود. ۴۹ صف خرید مقابل ۶۷ صف فروش تشکیل شد. خالص ورود و خرج پول حقیقی هم امروز به منفی ۳۲۲ میلیارد تومان رسید.معامله گران ۶ میلیارد و ۷۲۰ میلیون سهام را به ارزش ۳ هزار و ۴۱۸ میلیارد تومان دست به دست کردند.ارزش دلاری بازار سرمایه نیز ۲۳۰ میلیارد دلار بود.

جستجو
آرشیو تاریخی