اخبار

تکمیل و تحویل ۵ پروژه بیمارستانی با ۹۷۱ تخت در دولت سیزدهم
سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی در ۳۳ ماه دولت سیزدهم ۹ پروژه را که شامل ۵ پروژه بیمارستانی با مجموع ۹۷۱ تخت، ۲ پروژه ورزشگاهی شامل ورزشگاه خرم‌آباد و ورزشگاه بناب و همچنین ۲ ساختمان عمومی بود تکمیل کرد و تحویل بهره‌بردار داد.  براساس این گزارش، در ۳۳ ماهه دولت سیزدهم تعداد ۹ پروژه شامل ۵ پروژه بیمارستانی با مجموع ۹۷۱ تخت و زیربنای ۸۶ هزار و۳۵۲ مترمربع و۲ پروژه مسکونی با مساحت ۱۹ هزار و ۷۳۸ مترمربع و تعداد ۲ پروژه ورزشی با مساحت ۳۷ هزار و ۱۲۵ مترمربع تکمیل و تحویل شد که همگی این پروژه‌ها توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی احداث و تحویل بهره‌بردار شد.
 پروژه‌های بیمارستانی تکمیل و تحویل شده توسط سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی شامل بیمارستان‌های ۲۷۳ تختی تربت‌حیدریه، بیمارستان ۱۴۲ تختی گچساران، بیمارستان ۹۹ تختی ۱۵ خرداد مهدی شهر در استان سمنان، بیمارستان ۳۱۳ تختی جهرم و بیمارستان ۱۴۴ تختی امام خمینی خمین است.  همچنین سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات عمومی و دولتی تکمیل و تحویل ۷ بلوک اولیه واحدهای مسکونی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مساحت ۱۸ هزار و۵۵۰ مترمربع و خانه‌های سازمانی پزشکان بیمارستان باشت در مساحت یک هزار و ۱۸۸ مترمربع را تکمیل کرد و تحویل دستگاه بهره‌بردار داد.  این سازمان همچنین تکمیل فاز یک ورزشگاه بناب در مساحت ۱۷ هزار و ۳۲۵ مترمربع و تکمیل ورزشگاه خرم‌آباد در مساحت ۱۹ هزار و ۸۰۰ مترمربع را انجام داد و این ورزشگاه‌ها را نیز تحویل بهره‌بردار که وزارت ورزش و جوان است، داده است.
 
راه‌اندازی خط دریایی قشم به لارک
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان از راه‌اندازی خط دریایی قشم به جزیره لارک خبرداد و گفت: سفر ساکنان جزیره لارک رایگان است.
حسین عباس‌نژاد افزود: به دنبال دیدار مردمی علی‌اکبر صفایی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر با اهالی جزیره لارک و مطالبه مطروحه از سوی ساکنان جزیره مبنی بر برقراری خط منظم دریایی جهت انجام امور جاری شناور مسیر قشم به لارک و بالعکس از روز گذشته آغاز به‌کار کرد.
وی با اعلام اینکه تردد در مسیر این دو جزیره به صورت چهار بار در هفته انجام می‌شود، افزود: این ترددها در روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و جمعه هر هفته مسافران را از قشم به مقصد جزیره لارک و بالعکس منتقل می‌کند.
مدیر کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان گفت: روزهای شنبه ساعت هشت صبح و دوشنبه ساعت ۱۶، روزهای چهارشنبه و جمعه نیز در ساعت ۱۷:۳۰ مسافران این جزیره را به مقصد اسکله شهید ذاکری قشم ترک خواهند کرد.
به گفته عباس‌نژاد هزینه برای ساکنان جزیره لارک رایگان و برای مسافران و گردشگران هر نفر یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تعیین شده است.

 

 

جستجو
آرشیو تاریخی