اخبار

فروش گروهی بلیت پرواز‌های اربعین نداریم
مدیرعامل ایران‌ایر گفت: امسال با توجه به همزمانی پرواز‌های حج عمره و اربعین برنامه‌ریزی برای پرواز‌ها با دقت بیشتری انجام خواهد شد.
شمس‌الدین فرزادی‌پور با بیان اینکه امسال همزمان با پروازهای اربعین، پروازهای حج عمره را هم شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در دستور کار خود دارد، گفت: ایران‌ایر در پروازهای اربعین امسال همانند سال‌های گذشته از تمامی ظرفیت‌های خود استفاده خواهد کرد و نسبت به عرضه صندلی‌های خود سعی می‌کند برنامه‌ریزی لازم را انجام دهد.
 وی ادامه داد: در پروازهای اربعین سال گذشته با توجه به برنامه‌ریزی که داشته‌ایم عرضه فروش بلیت پروازها را به صورت گروهی نداشته‌ایم و فروش بلیت به صورت اینترنتی بوده است. امسال هم سعی کرده‌ایم تغییری در عرضه بلیت پروازهای اربعین نداشته باشیم تا مشکلی برای زائران ایجاد نشود.
او گفت: تعداد صندلی که در سال گذشته برای پرواز‌های اربعین داشته‌ایم ۶۲هزار صندلی بود که امسال هم سعی خواهیم کرد از تمامی ظرفیت‌های خود در این بخش استفاده کنیم.
فرزادی‌پور بیان کرد: به تمامی مسافران پرواز‌های اربعین توصیه می‌شود که بلیت را به صورت رفت و برگشت خریداری کنند تا مشکلی در هنگام برگشت نداشته باشند و مسافران به راحتی بتوانند از پیاده روی اربعین استفاده کنند.

 
ثبت بیش از ۶۵۸هزار قرارداد‌ اجاره مسکن در سامانه خودنویس
مدیرعامل سامانه خودنویس گفت: ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن در سامانه خودنویس با ورود به فصل اجاره مسکن به بیش از ۶۵۸هزار فقره رسیده است.
 محمدمهدی ساسانی، با بیان اینکه روزانه به صورت میانگین ۸ تا ۹ هزار فقره قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس ثبت می‌شود، گفت: فعالیت سامانه خودنویس به صورت ۲۴ساعته بوده و حتی در ایام عاشورا و تاسوعا بعد از ساعات بعدازظهر ما شاهد ثبت قرارداد اجاره مسکن بوده‌ایم به طوری که نمودار‌ها حاکی از ثبت هزار قرارداد در این ایام بوده است.
وی ادامه داد: روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن در سامانه خودنویس به صورت مستمر ادامه دارد و در حال حاضر هم با توجه به ورود به فصل نقل و انتقلات و فصل اجاره مسکن ما شاهد بهبود وضعیت و استقبال بیشتر متقاضیان از این سامانه هستیم و ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن به بیش از ۶۵۸ هزار فقره رسیده است.
ساسانی بیان کرد: در حال حاضر این سامانه در تمامی بخش‌ها از جمله اجاره، مبایعه‌نامه و خریدوفروش مسکن هم فعالیت می‌کند و این سامانه به تمامی متقاضیان خدمات ارائه می‌دهد.

 

جستجو
آرشیو تاریخی