دیدار اعضای فراکسیون شاهد مجلس با معاون اول رئیس‏جمهور

اعضای فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی در آستانه سالروز بازگشت آزادگان به کشور با معاون اول رئیس‏جمهور دیدار کردند.
محمد مخبر در این دیدار با گرامیداشت سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به کشور، گفت: خانواده معظم شهدا، ایثارگران و آزادگان از جایگاه ویژه‏ای نزد ملت ایران برخوردار هستند و همواره در صف نخست حفاظت و حراست از نظام و میهن اسلامی بوده‏اند.
معـــــــــــاون اول رئیس‏جمــــــــهور از خانواده شهدا و ایثارگران به‏عنوان ظرفیتی بزرگ برای کشور یاد کرد و افزود: متأسفانه آن‏طور که باید، نتوانسته‏ایم از این ظرفیت مهم در توسعه و حرکت‏های پیشران کشور استفاده کنیم که لازم است در این خصوص برنامه‏ریزی جدی صورت گیرد.
معاون اول رئیس‏جمهور در ادامه با اشاره به مسائل و مشکلات پیش‏روی کشور در زمان آغاز به‏کار دولت مردمی تصریح کرد: دولت سیزدهم از ابتدا با مشکلات گسترده‏ای در حوزه‏های مختلف مواجه بود که با همت و تلاش بی‏وقفه و شبانه‏روزی توانست بخش زیادی از مسائل و تهدید‏ها را پشت‏سر بگذارد.
مخبر همچنین با اشاره به روابط نزدیک و صمیمانه میان دولت و مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: خوشبختانه تعامل سازنده‏ای بین دولت و نمایندگان حاکم است و معتقد هستیم نمایندگان خانه ملت پشتوانه و بازوی خوبی برای دولت هستند تا کار‏ها و برنامه‏های کشور با سرعت بیشتری به سرانجام برسد.
در این دیدار اعضای فراکسیون شاهد مجلس شورای اسلامی نیز هر کدام در سخنانی مسائل و مشکلات پیش‏روی خانواده‏های معظم شهدا و ایثارگران را مطرح کردند و سپس به تشریح دغدغه‏ها و کاستی‏های حوزه‏های انتخابیه خود پرداختند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی