ثبت تمامی اعضای مجاز اتحادیه حمل و نقل کالای شهری تهران در سامانه 118

رئیس اتحادیه حمل و نقل کالای شهری تهران در گفت‌و‌گو با «ایران اقتصادی» عنوان کرد: در حال حاضر در این صنف حدود چهار هزار و 200 صنف به صورت غیرمجاز و بدون مجوز فعالیت می‌کنند که یکی از اقداماتی که این اتحادیه در ماه‌های اخیر انجام داده مقابله با آنها بوده است؛ به طوری که اقدام به حذف سایت‌ها و قطع تلفن آنها کرده است. همچنین این اتحادیه در ماه‌های اخیر اقدام به مشخص کردن نرخ مصوب کرده است. در این راستا با سازمان بازرسی کل کشور، سازمان حمایت از تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان، وزارت صنعت و معدن، پلیس فتا، اماکن و پلیس جلسات متعددی را برگزار کرده است.
عارف مرادی گفت: یکی دیگر از اقدامات اتحادیه حمل و نقل کالای شهری تهران این است که اسامی صنف‌های مجوزدار را در سامانه 118 و سایت اتحادیه ثبت کرده است تا افراد بتوانند به راحتی به اعضای فعال این اتحادیه دسترسی داشته باشند. اعضای مجاز این اتحادیه روی خودروهای خود در بخش در و شیشه لگو اتحادیه را نصب کرده‌اند تا افراد به راحتی اعضای فعال و مجوزدار این صنف را شناسایی کنند.
وی افزود: یکی دیگر از اقداماتی که اتحادیه حمل و نقل کالای شهری تهران انجام داده بارگذاری قرارداد رسمی بین مشتری و کارفرما در سایت است که در آن به صورت واضح و مشخص همه توافقات درج می‌شود تا از ایجاد ابهام و مشکل بین آنها جلوگیری شود. علاوه بر آن این اتحادیه در تلاش برای دریافت مجوز به منظور درج تبلیغات روی خودروهای خود نیز است.

 

جستجو
آرشیو تاریخی