تلاش اتحادیه تشکدوزان و صندلی‌سازان خودروی تهران برای ایجاد ثبات در قیمت مواد اولیه

رئیس اتحادیه تشکدوزان و صندلی‌سازان خودروی تهران در گفت‌و‌گو با «ایران اقتصادی» بیان کرد: یکی از اقدامات مهم اتحادیه برای اعضا پیگیری ورود اعضای این اتحادیه به شهرک‌های صنعتی بوده است که براساس آن و با جلسات مختلفی که برگزار شد موفق شدیم زمین‌هایی را در شهرک صنعتی قرچک برای اسکان آنها اختصاص دهیم. از همین رو تولیدکنندگان فعال در مناطق پایین شهر مثل شهرری، خزانه و... را شناسایی کرده و پس از صدور مجوزهای مورد نیاز به این شهرک‌های صنعتی انتقال داده‌ایم. از دیگر اقدامات اتحادیه می‌توانیم به تغییراتی که در ساختمان اتحادیه صورت گرفته اشاره کرد که این ساختمان را تغییر داده و تبدیل به احسنت کرده‌ایم.
سهراب گرجی اظهارداشت: یکی از اقداماتی که اتحادیه تشکدوزان و صندلی‌سازان خودرو تهران برای اعضای خود انجام داد مربوط به ایجاد اشتغال برای اعضای فعال این صنف در دوران کرونا بوده است، به طوری که در دوران کرونا با جلسات و رایزنی‌هایی که انجام دادیم موفق شدیم مسئولیت تجهیز آمبولانس‌های اورژانس را به عهده بگیریم و برای اعضا اشتغال ایجاد کنیم. همچنین تا کنون جلسات متعددی با بانک ملی در خصوص تخصیص وام به اعضا داشته‌ایم که هنوز به نتیجه نهایی نرسیده‌ایم.
وی افزود: یکی از دغدغه‌های فعالان این صنف بی‌ثباتی مواد اولیه است به طوری که فعالان این صنف قراردادی را با مصرف‌کنندگان خود تنظیم کرده و هزینه را به آنها اعلام می‌کنند اما در زمان دریافت مواد اولیه با افزایش قیمت مواجه می‌شوند که همین امر گاهی منجر به فسخ قرارداد می‌شود. در راستای برطرف کردن این مشکل و ایجاد ثبات قیمتی اتحادیه چندین نامه به اتاق اصناف ارسال کرده اما هنوز این مشکل برطرف نشده و در حال پیگیری آن هستیم.

 

جستجو
آرشیو تاریخی