واگذاری زمین جوانی جمعیت در شهرهای جدید

در قالب طرح جوانی جمعیت به خانواده‌های دارای سه و چهار فرزند در شهرهای جدید پرند، هشتگرد، ایوانکی و سهند، زمین واگذار شده و در شهر جدید امیرکبیر نیز در قطعات ۲۰۰ تا ۳۰۰ متری به منظور ساخت خانه‌های ویلایی زمین اهدا شده است.
شرکت عمران شهرهای جدید، همراستا با طرح نهضت ملی مسکن و در قالب طرح جوانی جمعیت اقدام به واگذاری زمین به متقاضیان فاقد مسکن دارای سه و چهار فرزند می‌کند. در این راستا هفته گذشته در شهرهای جدید پرند، هشتگرد، ایوانکی و سهند، واگذاری زمین انجام شده است و در شهرهای جدید اصفهان هفته آینده واگذاری انجام می‌شود. در شهر جدید امیرکبیر با حضور احمد وحیدی  وزیر کشور، غفوری مدیرعامل شهرهای جدید و مخلص‌الائمه ـاستاندار مرکزی، زمین‌های ۲۰۰ و ۳۰۰ متری برای ساخت خانه‌های ویلایی به متقاضیان زمین اهدا شد.
سعید غفوری، مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید در این مراسم بیان کرد: شهر جدید امیرکبیر آماده شروع جهشی برای ساخت خانه‌های یک طبقه حیاط‌دار است و لازم است وزیر کشور مساعدت داشته باشد تا توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان و شبکه‌های زیرساخت، تأمین آب پایدار این شهر شکل گیرد.
به گفته غفوری، امروز ساخت‌وساز طرح نهضت ملی از ۲ میلیون و ۶۵۳ هزار واحد گذشته است و در هفته‌های آینده شتاب بیشتری خواهد گرفت که به برکت خون رئیس‌جمهور شهید محقق شده است. امیدواریم این طرح ملی در سنوات آینده تداوم داشته باشد.
فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی نیز در این آیین اظهار کرد: ۹۰۰۰ واحد مسکونی و زمین در طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن برای متقاضیان پیش‌بینی شده است که اسناد بیش از ۲ هزار و ۱۵۰ واحد در چند شهرستان‌های استان برای طرح جوانی جمعیت تحویل داده خواهد شد. 
وی افزود: حدود ۲۶۴ واحد مسکونی نیز به بهره‌برداران و متقاضیان عمدتاً در شهرستان ساوه تحویل داده شده و هفته آینده به صورت وبیناری با سرپرست ریاست‌جمهوری تعدادی از پروژه‌ها از جمله در حوزه راه‌وشهرسازی، سلامت، آب‌رسانی و... افتتاح خواهد شد.

جستجو
آرشیو تاریخی